min älskling klara!

Snart kommer Klara till mig och Thaimat har hon med sig :D jag har laddat upp med chips, godis och cola så det blir nog en bra kväll! Vi ska senare dra oss till Jennie och där kanske sara också är.

Nu har jag precis kollat på Paris Hilton British Best Friend och jag tror faktiskt inte jag blev något vettigare. Kanske så kände jag mig vettigare av att titta på det, jämfört med de deltagarna i programmet ^^ ont i örat har jag också, öroninflammation? hoppas verkligen inte för det får inte hända eftersom jag åker till Stockholm på måndag för PIIIIINNNKK! Asså jag och Maria beställde biljetter för mer än ett halvår sen typ och nu är det riktigt nära!!

P.s Klara är en underbar människa och alla som är vän med henne borde ofta tänka på att man ska ta vara på guldkorn som henne. Sånna som hon växer inte på träd <3

ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Klara

mm älskling, du är den sötaste jag vet!! UNDRERBARAPETRA

2009-11-08 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0