dare to be different

HEJ!
Idag håller jag på med ett arbete i svenskan som heter Rätt och fel. Jag har valt två artiklar om homosexuella som jag ska berätta om och tycka till om. En heter "jag vill inte duscha med en bög" och den andra heter "homosexualitet kan ge dödsstraff". Sen ska man välja en bild och jämföra den med texterna. Jag har sökt på be different på Google och fått fram några bra. Så nu sitter jag och får en massa tankar genom att kolla på dessa bilder. Skrev lite under varje bild och det hjälpte mig jättemycket för fick en massa nya inspiration. Synd att jag bara får ha en!

snälla, hjälp mig välja bild!!

 
homosexuella ska inte ses som det "svarta fåret" i samhället..

kärleken kan gro var som helst..


är inte alla lika mycket värda eller måste vi spela efter olika spelregler?

ingen ska behöva känna sig utanför...


Kommentarer
Postat av: Anna-Lotta

jag skulle satsa på den svara tulpanen eller tärningarna:)känns liksom tydligast <3<3

2009-11-17 @ 19:33:45
URL: http://annalttaforsman.blogg.se/
Postat av: Hanna

tänkvärda bilder!:) men jag tror på den svarta tulpanen eller tärningarna... precis som Anna-Lotta ;)

2009-11-17 @ 19:42:47
URL: http://trolllungen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den svarta tulpanen tycker jag :)

2009-11-17 @ 21:51:25
Postat av: Erika

Jag giller tärningar, särskilt när du har använt ordet spelregler, det känns väldigt mitt i prick=)Samhällets regler liksom! Sen ser den allvarlig ut, passar ämnet bra!!PUSS!!!

2009-11-18 @ 12:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0