julkänsla och besök från Eu

Bloggen var varit knas så jag har inte kunnat uppdatera. För igår hade jag en go julkänsla och pyntade inför advent. Men visar en bild idag från de jag gjorde iordning igår :) (nöjd!) Iaf så har jag inte haft något jättespeciellt för mig sen i söndags. I måndags käka jag johan och sandra pizza, sen har jag ridit, varit i skolan och träffat Johan :D

Idag har vi haft besök från Ungern, Frankrike och Tyskland, på internationella ekonomin. Dom var i ett projekt inom EU och pratade om deras länder och vad EU syssla med.Det va väldigt kul och lärorikt! Och när jag skulle åka hem idag var jag helt själv i bussen. Det finns liksom 50 platser typ och där satt jag alldeles ensam, ganska komiskt kändes de! Nu ska jag stoppa i mig lite mat och sen blir det hoppträning hos Anna. Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0