utvilad & lättad

hejhej!

Jag har inte annat än njutit dom två sista dagarna. Jag & Johan har tagit det lugnt, gjort vad vi känt för och bara haft det gott! Jag är utvilad!! Att jag vart med min älskling har bara gjort saken bättre. Han är bäst i hela världen och jag älskar han såhääääääär mycket! Små fjärilar flyger runt i min mage när jag ser honom.

Sen har jag vart så lättad över att allt känts så bra med skolan, alltså att jag ska byta till samhäll. Nu kommer sommarlovet- vilket ska bli så skönt! Men sen kommer jag tycka det är kul att börja skolan. Och förstå va fort gymnasietiden kommer gå. Hallå, förstå året har ju bara sprungit iväg, det är ju så när det är något nytt. Nu i tvåan blir det nya grejer igen och sen är det trean då man bara går och väntar på studenten! Det här kommer ju bli super :D Sandra går ju samhäll också, skoj att gå i samma klass igen. Vi kan hitta på de allra sjukaste grejerna.


Inget slår det vi har!


Petra <3 Sandra

Kommentarer
Postat av: Din Älsk <3

<3

2009-05-25 @ 22:42:36
URL: http://oojohanoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0