My day & question about nipple ^^

Okej, idag var slappaste dagen i skolan någonsin! De som haft projektarbete visade upp det på förmiddagen, sen hade vi vals-träning inför balen (jag & johan va grymmma) sen va det bara gympa kvar. Efter skolan har jag städat och ridit. Måste träna nu inför lördagens allsvenskan i Trollhättan, det är P1:an som gäller och jag hoppas hoppas hoppas till gud att jag kan klämma till med minst 60 % för på så sätt kvalar man till att få tävla nationella tävlingar. Men det krävs mycket!! Håll tummarna för mig så går det förhoppningsvis bra :)

Till helgen är det ju crusing i mellerud, jag ska ju som sagt tävla i Trollhättan så vet inte när jag kommer hem. Det jag ville komma till var att jag inte alls är sugen på att festa på crusingen! Jag och Johan har istället tänkt att åka till Göteborg och äta på manana, den tapasrestaurangen som vi var på i slutet av februari. Det är sjukt gott där, rekomenderas!

Nu ska jag in och käka lite, pusspuss!

P.S Jag kanske är dum i huvudet nu men har funderat på en grej.. Varför har killar bröstvårtor, dom har väl ingen funktion ändå? Kanske någon som kan svara på min halvknepiga fråga? haha !

Kommentarer
Postat av: Din Älsk <3

Det är kromosomerna som dirigerar produktionen av hormoner och proteiner och innan könskromosomerna 5X och Y) har blivit aktiverade sâ utvecklas vi alla som flickor.



Dâ embryot är ca 6 veckor börjar en gen pâ Y-kromosomen pâverka produktionen av testosteron som i sin tur utvecklar de manliga könsorganen; det blir en pojke med bröstvârtor.

2009-05-05 @ 20:10:36
URL: http://oojohanoo.blogg.se/
Postat av: Din Älsk <3

Det är kromosomerna som dirigerar produktionen av hormoner och proteiner och innan könskromosomerna 5X och Y) har blivit aktiverade sâ utvecklas vi alla som flickor.



Dâ embryot är ca 6 veckor börjar en gen pâ Y-kromosomen pâverka produktionen av testosteron som i sin tur utvecklar de manliga könsorganen; det blir en pojke med bröstvârtor.

2009-05-05 @ 20:11:15
URL: http://oojohanoo.blogg.se/
Postat av: Din Älsk <3

Det är kromosomerna som dirigerar produktionen av hormoner och proteiner och innan könskromosomerna 5X och Y) har blivit aktiverade så utvecklas vi alla som flickor.



Då embryot är ca 6 veckor börjar en gen pâ Y-kromosomen påverka produktionen av testosteron som i sin tur utvecklar de manliga könsorganen; det blir en pojke med bröstvårtor.

2009-05-05 @ 20:12:05
URL: http://oojohanoo.blogg.se/
Postat av: Din Älsk <3

Det är kromosomerna som dirigerar produktionen av hormoner och proteiner och innan könskromosomerna 5X och Y) har blivit aktiverade så utvecklas vi alla som flickor.



Då embryot är ca 6 veckor börjar en gen pâ Y-kromosomen påverka produktionen av testosteron som i sin tur utvecklar de manliga könsorganen; det blir en pojke med bröstvårtor.

2009-05-05 @ 20:13:04
URL: http://oojohanoo.blogg.se/
Postat av: Din Älsk <3

Det är kromosomerna som dirigerar produktionen av hormoner och proteiner och innan könskromosomerna 5X och Y) har blivit aktiverade så utvecklas vi alla som flickor.



Då embryot är ca 6 veckor börjar en gen pâ Y-kromosomen påverka produktionen av testosteron som i sin tur utvecklar de manliga könsorganen; det blir en pojke med bröstvårtor.

2009-05-05 @ 20:13:36
URL: http://oojohanoo.blogg.se/
Postat av: Din Älsk <3

Det är kromosomerna som dirigerar produktionen av hormoner och proteiner och innan könskromosomerna 5X och Y) har blivit aktiverade så utvecklas vi alla som flickor.



Då embryot är ca 6 veckor börjar en gen pâ Y-kromosomen påverka produktionen av testosteron som i sin tur utvecklar de manliga könsorganen; det blir en pojke med bröstvårtor.

2009-05-05 @ 20:14:46
URL: http://oojohanoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0