go kväll!

Hallo!
Idag har Helén och Elin vart här. Spelat biljard, fikat och pratat pratat pratat! Kom in på alla möjliga grejer, efter ett tag blev ämnena mer seriösa och vi började prata om våldtäckt vilket alla självklart ansåg som mardrömmen! Nu när de åkte härifrån satte jag vid mig vid datorn och kom in på Aftonbladet, där hittade jag sjuka artikeln om Juliano Verbard som våltar barn och tror att det är okej!!!??

Imorgon är det engelska nationella så måste lägga mig tidigt! Har laddat upp med naturgodis, daim och ramlösa ;) Innan jag går till sängs måste jag bara visa en bild, min klänning som jag ska ha på studentbalen var nämligen på framsidan på Sofies mode, syns inte så bra så det blir fortsatt lite hemligt! Men lovar, Ska lägga upp en bild någon dag på hur jag ser ut i den. aja, nu ska jag sova :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0