sunshine!

Gud vilken fin dag!! Jag har vart ute hela tiden. Det är nämligen tävlingar på ridskolan idag och jag var funktionär. Nu när jag kom hem vid lunch har jag legat ute på min underbara altan där solen dyker upp efter kl 1, det är nästan vindstilla, solen skiner och ibland kommer en lätt bris när man som bäst behöver det ;) Men nu märker jag att jag faktiskt börjar bli röd och fick ta en paus från värmen, passar på att hälsa på i bloggen. Mina ögonlock har en tendens att alltid brännas- det gör skitont och svider som attan!! Men jag måste ju bättre på brännan innan Johan kommer hem från Rhodos.

Idag är det spanskaplugg som gäller. Nu ska jag hämta lite mat och sen fortsätta med plugget och njuta i solen :) puss!

Baksidan av mitt hus & uppskattad altan ;)
Om jag trivs? JA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0