Sommarlov 09 !

Sommarlovet är inte långt bort och jag har lust att börja planera lite, ha något att se fram emot!
Först och främst så ska jag jobba, vecka 28-32 hos pappa på Ute&inne. 5 veckor jobb och 5 veckor ledigt. Johan flyttar ju till Göteborg till hösten så under sommarn är det skönt att man har ledigt så man kan träffas! Jag vet att det inte är alls långt bort till Göteborg, men det blir ändå skillnad.. Man ska ta vara på tiden väl!

  • Connermara SM 31 juli-2 aug
  • Solsemester med älsklingen <3
  • Londonweekend med Klara
  • Köpenhamn med kusinerna
  • Tennisveckan i Båstad?
  • Mysa, träffa vänner och njuta av lovet!
  • + en massa annat som jag inte kommer på just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0