shopping

tjoo!
Idag har jag, Johanna och Sandra vart i Götet. Shoppinghumöret var på topp vill jag lova och jag kom hem en hel förmögenhet fattigare! Jag har ju länge pratat om att min mormor ska sy en klänning till mig när jag ska med Johan på hans studentbal, men idag hittade jag en klänning och blev kär i den!! Så nu har jag fixat den, som tur var hade mormor bara gjort modellen så hon hade inte riktigt börjat sy klänningen än. Hur klänningen ser ut får bli en hemlighet tills vidare ;)
Dagens andra inköp blev:
Svart byxdress (kort)
2 sommarklänningar
Underkläder
Espadrillos

Presenter till :Lova, Linda
Adrian & Pappa

(Vad är ju dumt att avslöja)

Avslutar med en "klassiker" ^^
Nu ska jag sova, nöjd & glad! gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0