relation

Idag har det vart klubbhoppning. Affe skötte sig jätte bra! Moa red 60 och jag 80 :D Det börjar faktiskt bli mer självförtroende nu i hoppningen. Det gäller verkligen att man tror på det man gör och det har jag inte gjort.. Så är det med allt; man måste tro på sig själv, vilja göra det man gör och när man måste samarbeta med en häst också så gäller det att lita på varandra. Det är det som är en del av spännigen, att jag kan inte prata med min häst men ändå försöka tänka samma sak och komma överens. Visst är det rätt häftigt ändå? Jag vet, det är svårt för er som inte håller på med ridningen att förstå, men det är faktiskt en väldgit fin realtion.

Det är långhelg och jag njuter! Idag ska jag träffa johanna,
imorgon jobb & träffa klara
lördag jobb & "firmafest"
söndag Impuls'
måndag plugg ( 600 engelska ord, svenska, kemi, fysik, matte (Y) )
Snart kommer Johanna :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0