petra <3 johan


Jag och Johan har snart vart tillsammans i ett år. Jag ångrar inte en enda sekund av det vi haft, jag kan inte be om något mer. Jag både hoppas och tror att detta kommer hålla länge länge till! För när man känner såhär för någon krävs det mycket för att släppa taget. Min pojkvän är som min bästa vän; ingenting är pinsamt och om man säger något fel skrattar vi bara åt det och ser det som en rolig grej. Han vet vad jag uppskattar, vad som gör mig glad! Han ger mig tröst när jag är ledsen. Vi förstår varandra, kan skratta ihop, kan prata allvar och säga vad vi känner. Det är inte alltid så lätt att öga mot öga säga hur man känner för en person, det kan vara svårt att hitta orden men jag hoppas och tror att Johan vet hur mycket jag uppskattar honom. Vi är ett bra team, vi blir inte sura på varandra för onödiga saker. Tillsammans med Johan kan jag vara mig själv helt ut och det är jätteviktigt i ett förhållande! Om man inte kan vara det, då är det inte menat. Allt känns så bra tillsammans med Johan. Han får mig att känna mig så uppskattad och vacker. Jag älskar honom..

Älskling..
Gårdagen visade vad vi känner för varandra.
Det är något fint som vi ska vara rädd om.
Tack för att du finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är det underbaraste jag vet <3

Känner exakt samma genom orden du beskriver.

Du är mitt allt, fyller hela mitt hjärta med kärlek =D

Älskar dig Petra!

Puss

2009-05-28 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0