lördag :)

Jag hade inte vart så mysig inatt. Eller, jag hade tagit hennes hand. Men det var nog bara för jag tycker om Klara så mycket. Hon är underbar! Som sagt: jobb, mycket folk och timmarna bara sprang iväg. Sen har jag vart ute och ridit. Ställde ut en höbal på åkern och ett annat hinder, Affe tyckte det var skit skoj!

Ikväll är personalen från Ute&inne här. Blir brännbolls-träning inför nån turnering den 13 juni och god mat! Maja och Gotte är med också så ska väl se på mysig film. Vi har vart ute och plockat en bukett med blommor med, skit fint blev det! Inatt ska jag hämta Johan, jag längtar tills jag får se min älskling! Nu är det dags för träning, ska försöka få några snygga bilder, hejsvejs :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0