huvudvärk!

imorgon har jag 600 ord i engelska !! 600 ORD !! Det är alla ord vi haft under det senaste året men hur många tror ni man kommer ihåg?! Jag har övat som en tok i flera dagar, för detta är en av två grejer som äv avgörande för mitt betyg. Mitt huvud är helt slut, det bara snurrar runt massa ord i min hjärna. Sån jäkla huvudvärk har jag haft! Skönt att få hoppträna förut så jag inte tänkte på alla förbaskade ord..

Tyvärr måste jag plugga ytterligare, suck! Huvudvärken lär ju kommer snart igen. Men först måste jag duscha och äta. Sovmorgon imorgon så det gör ju inget om det råkar bli lite sent (lär ju bli det eftersom min hjärna inte verkar så sugen på fler ord)....

puss& kram!
P.S min pojkvän åker snart till Rhodos, jag kommer sakna honom !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0