älskling åker till rhodos

Idag har jag först tränat & sen jobbat :) Efter det åkte jag till min finaste Johan! Han ska snart dra iväg till Rhodos, åker inatt. Så jag har sagt hejdå och kommer inte få pussas&kramas på en hel vecka :( phh, kommer sakna honom! ha det bra älskling, ta hand om dig..

Nu i veckan har jag fullt upp som tur är, massa plugg och massa ridning då det är tävling på lördag och jag har 5 grejer i skolan varav 4 är avgörande för mina betyg!! Kom hem vid halv 10 idag, så nu är det dags att börja läsa spanska. Ge mig sommarlov och min fritid tillbaka!

Puss&kram!
P.S Inbokat: helkroppsmassage den 9 juni 17.30 :D 80 min; åhh, va skönt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0