3 orsaker att vilja vara kille..

Min dag har vart mycket varierande vill jag lova.. Jag har skrattat, grinat, vart glad och allt möjligt. Morgonen börja med att pappa höll på att slå sönder fönstret för att jag skulle vakna. Jag flög upp ur sängen och där var min otroligt sköna start på dagan, not! Men sen fick jag reda på matte nationella och där fick jag MVG så då blev jag glad :D

Nästa grej var att Bernt ville prata med mig & Natalie om att vi skulle byta till samhäll. Kändes sådär att jag inte hann prata med han först utan han fick höra det av någon annan. Jag kände att allt var under kontroll men när vi har pratat en stund och han såg typ ledsen ut och sa att vi var så duktiga, att vi skulle tänka över vårt beslut och han skulle bli så besiken, började tårarna komma. Fan, varför måste jag alltid va så förbannat känslig?? Jag kunde knappt prata för min mun fick typ var sin 10kg vikt i varje mungipa..  Just då hade jag velat vart kille och vart sådär cool och kunnat hålla tillbaks tårarna..

Idag kom Susanna med min beställning från Oriflame, 2 bodylotions som luktar gudomligt! Om jag hade vart kille hade jag inte lagt pengar på sånna tjejiga grejer och därmed sparat mina pengar..

När jag kom hem så skulle jag göra köttfärsås och spagetti. MMM, den var så god! Jag skulle bara göra en extra kryddning för perfekt smak innan den var klar och självklart så öppnar jag fel på kryddburken och ut kommer en biljon pepparkorn!!! Asså det var hur mycket som helst.. Jag försökte peta bort det mesta men ändå brann min mun när jag skulle äta den sen.. Om jag nu vart kille hade jag antagligen inte ens gjort min egen mat och om jag nu gjort det och råkat krydda alldeles  för mycket hade det inte gjort något. Det var ju faktiskt jag som gjorde maten; då var det ju självklart gott! Och killar tål antagligen mer krydda än tjejer...




massssssa krydda!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw, så gulligt ironisk man kan vara då.

Jäkla synd du inte blev kille, vi har det ju så mycket lättare!

2009-05-27 @ 18:38:53
URL: http://magnusreloaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0