Zzzzz...

Nu är jag SÅHÄÄÄR trött !!! Först skola, sen hem & plugga engelska och sen iväg på träning.. Skolan & träningen gick bra men dom här j*vla orden, jag får rabies! Intresseklubben antecknar: Imorgon har Petra alla oregelbundna verb i engelska och hon är säker på typ en tredjedel av dom, jippie!

Men kom igen, det här är sista grejen nu, nästa vecka är kalendern tom från läxor! Tänk positivt, tänk positivt. Viktig punkt i Petras regelbok. Inte för att jag har någon men man borde egentligen ha en, iaf en med regler för hur man själv gör sitt eget livet bättre och enklare.

Nu ska jag hoppa i säng och läsa CHIC (jag fick en till tidning på posten, va händer? Jag klagar inte iaf :)). Känner mig goo efter ett bad och världens godaste shower gel från Lush. I Lush butiken finns förresten perfekta presenten till den du tycker om! Jag köpte julklapp till mamma & mormor där. Man kan gå där i timmar och kolla och framförallt lukta!



Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0