weekend i götet!

Helgen i Göteborg va super! Filmen var sjukt bra (men samtidigt ännu mer hemsk, speciellt för oss tjejer tror jag). Så satt jag där och hörde henne skrika under våldtäcksscenen, försökte lugna ner mig med att tänka "Äsh,det är ju bara på film", men sanningen är den att det händer så ofta på riktigt och det kan hända vem som helst! men det är kanske är nyttigt att veta om det också så man inte tror att allt här i världen är en dans på rosor.
Så även om jag kanske inte kommer kunna sova rikigt bra de kommande dagrana så är den värd att se. Skådespelarna var riktigt bra!

Och för att tala om maten. Den var superduper god!! Jag älskar verkligen tapas. Beställde in fyra olika smårätter som kostar ungeför 30 kr styck, så sitter man och njuter av allt gott. Man kanske kan tro att man inte blir mätt, men tro mig det blir man! Alla var på bra humör och restaurangen hade en jätte trevlig miljö.

Hotellrummet var mysigt och jag & Johan hade de så bra så :) På morgonen var det dags för frukost. Dendär frukosten skulle man ha varje dag asså, OMG! Jag tror aldrig jag har ätit så mycket i hela mitt liv.. mmm, den va helt otrolig.
Sen bar det av till IKEA en sväng och sedan hemåt igen.

Dick tog bilder under kvällen, ska sno några av han. Kommer inom kort :)
tack allihopa för en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0