underbara johan

Jag och Johan hade en toppen kväll igår! Tappade upp ett bad, tände ljus och myste. Sen blev det matlagning, mmmm det fanns inget att klaga på där. Fläskfile, potatisgratäng, sallad, johans underbara sås och vitlöksbröd :) Bädda ner oss i soffan, kollade först på let's dance och sen på Bedtime Stories, söt film!! Men Laila skulle faktiskt ha vunnit...

Du är bäst älskling !


Idag ska jag jobba. Sen packa, fixa, smörja.... inför morgondagens tävlig i Mariestad. Det blir en lång dag kan jag lova! Jag startar först 11.10 och sen 16.24 :S låååångt väntan! men vi åker ju flera stycken så jag får sällskap, mycket godis får jag ta med mig också ;)

Ha en bra dag! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuud vad mysig du är gumman <3

Älskar dig massa massa massa ^^

Du är bäst =D

2009-03-29 @ 13:58:02
URL: http://oojohanoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0