uf-mässa

hejhej!
Idag har jag vart i Uddevalla på UF-mässa med skolan. Kolla vad alla företag hade att erbjuda, köpte en reseladdare till mobil & ipod, ihopfällbar vattenflaska och restandborste ^^. Jag har som tanke att ha Uf-företag som projektarbete i tvåan, bra att få inspiration och kunskap om hur det går till.

Grymma dansare va där och inledde dagen, jag träffa Klara & Linn och massa skönt folk va där :) toppen!
En liten kille, han gick i typ 3:an, hade kommit på idén att ha kompass på gummistöveln. Så jag gick fram till honom och fråga om hans uppfinning, han sa:
- Jo, om . ehh.. om man till exempel ska ut i skogen och plocka blåbär så.. ehh.. kanske man vill gå.. ehh.. till ett annat ställe att plocka blåbär, då kan det vara bra att ha en kompass på stöveln så man hittar tillbaka. (och under hela tiden ha sa detta kollade han ner och grejade samtidigt med mossan och gummistöveln som stod uppställd på bordet framför honom)
ÅHH, han va så jäkla sööt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0