Tjejkalas ;)

hejhej, klockan är mycket och jag borde egentligen gå och lägga mig för imorgon ska jag jobba.. Men jag vet att jag inte hinner blogga imorgon om denna kväll och jag känner mig ändå rätt pigg så ;)

Kvällen har varr underbar, det är så kul att träffa så många personer på en och samma gång som man bryr sig så mycket om! Annars blir det nästan aldrig att man ses allihopa. I har iaf ätit tacos och marängsviss, kollat let's dance & wild child, pratat en massa och öppnat presenter. Jag fick ett jätte fint nattlinne, volanglinne, fotoalbum (äntligen kan jag göra något kul med mina foton :D) nagellack, väska- jaa massa fina saker! tack tjejer :)


 
                                           ( kolla min nya skolbag till vänster, J&J design)


                                                                               Linne från Johanna & Julia :)


                                         Jag & Klara försöker se bitchiga ut.. eller nått..


                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0