rolig dag !!

Hejsan!
Idag har vart en rolig dag i skolan. Börja halv 9 på gymmet, det är mycket bättre nu när vi fått träningsprogramm, innan det gick man bara runt och var lätt förvirrad.. Efter lunch hade vi föreläsning med en som hette Jonas och han hade en cp-skada. Han va så sjukt rolig !! Han berätta bland annat om att han hade suttit på bussen, bakom honom satt en tjej och prata i telefon. Tjejen sa; Asså jag har träffat en ny kille, han är cp-snygg!! Då hade Jonas sagt: tack tack! Han drog en massa roliga historier om hur olika människor bemöter honom i det vardagliga livet. Det var riktigt intressant faktiskt! Han sa till exempel att många "tycker synd om handikappade människor" och det kan jag faktiskt hålla med om för så har jag själv tänkt många gånger.. Men som han sa: Vi är inte olyckliga för de, vi kan var lyckliga på insidan men det ser ju inte andra människor. Alla har sitt handikapp, vårat syns bara extra mycket!

Efter skolan har jag en sista gång kollat igenom alla glosor tills imorgon, samtidigt som jag lyxade mig med riskakor och lite annat gott :) Snart är det hoppträning, wiiie! Ha en bra kväll, puss !


Hårding på gymmet ;)


gottgott !!

Kommentarer
Postat av: KLara

Spännis ;P

2009-03-05 @ 18:34:45
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-06 @ 06:52:50
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0