Pluggish

Hejsan!
Just nu har jag läxor upp över öronen! Men nu sitter jag och har en break tillsammas med varma mackor & äpplejuice. Sen blir det till att plugga igen. Ikväll blir det Friskis, ska bli gött att verkligen röra på sig!!

Och imorgon fyller jag år :D Jag försöker få det att kännas lika spännande som det alltid gjorde förr. Numera känns det bara som en helt vanlig dag fast man får paket.. Jag vet en sak jag ska få av mamma, eller aa jag vet att det är en hemlig resa ^^ bara så jag inte skulle boka upp något den 22:de mars så va hon tvungen att säga de.. (jag hoppas hoppas verkligen att det är spa, men jag ska inte tro allt för mycket- då blir jag bara besviken).

Nu måste jag sätta igång igen, pust! Ha en bra kväll, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0