Mary kay, på söndag!

Efter 75 min friskis och sedan ett varmt bad känns allt mycket bra!! Det är så gött efteråt när man tränat. Under själv passet känns det ju helt tvärtom ^^

Men det jag ville betätta var att det har dykt upp ännu en rolig grej :D Nämligen hudvårdsvisning och make up på söndag hemma hos Lena. Och det bästa är att dom säljer Mary Kay produkter. Det va typ det enda jag kom på när jag skulle säga vad jag önskade mig! Men det kändes som en omöjlighet eftersom dom tydligen inte säljs i butik (korkat!!). Men på söndag, då kan jag få mina efterlängtade produkter :D

Nu väntar in gamla säng, jag ska nämligen sova inne i mamma & pappas hus. Dels för att jag inte vågar sova ute i mitt hus själv efter att ha sett Män som hatar kvinnor och för att dom ska kunna fira mig precis som vanligt imorgon med frukost på sängen :)
Natti natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0