Jag ska resa, men vart ?

hejhej !
 Nu skiner solen och jag sitter och kollar i massa resekataloger.Jag fick ju presentkort på Björnresor 750 kr och nu ska jag och mamma betämma vad vi ska hitta på. Det är inte lätt vill jag lova, det finns allt från bussresor till Ullared till weekend i London eller 23 dagar i Mallorca ^^ Aa, ni fattar vilken blandning. Bussresa till Ullared kostar ca 200 kr, så då måste jag ju hitta något mer. Kanske bättre att lägga till några hundarlappar och komma längre bort?
Shoppingweekend, solresa, uppleva Sverige, sparesa .....?? Jag vill se hela världen, allt verkar ju så härligt !!

Förslag som lockar :

1. Köpenhamn,
3 dagar 2095;-
+ Mycket shopping
- Det blir kanske billigare att fixa resan själv, tåg.

2. Ullared, 1 dag 200;-
+ Jag har velat åka dit hur länge som helst !!
- Man lägger pengar på massa onödiga saker ^^

3. Weekend i London, 2 pers 1250;- /natt
+ London har så mycket, både historia, shopping och kultur.
- Maten är inte min favorit !

4. MiniWeekend Paris, Disney land , 3 dagar 1695:-
+ Stort plus för att få uppleva Disney Land !!
-  Ingen hit för åksjuka-mig med bussresa


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet åk med mig och mamma när vi ska åka, om det blir av ;) hehe

2009-03-19 @ 20:51:46
Postat av: Anonym

det var johanna som skrev det (a)

2009-03-19 @ 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0