Födelsedag!



Idag är det min födelsedag och alla har vart supergulliga :D dagen börja med massa paket på sängen, tor det va en tolv tycken ^^ Jag fick bland annat 750 kronor på Björnresor, en blus, sjal, 200 kr på Alexandra och MASSAGE !! Wiie ;) Aa just de, på den hemliga resan med mamma va Sundals Rock orchestra!! Så jag fick mycket jag önskat mig men också många överraksningar!

När jag kom till skolan står Anna-Lotta och Natalie där med värsta kollaget med bilder på mig och två små formar med världens godaste kladdkaka, så stod det 17 på dom! Så jäkla gulligt!! Ska lägga upp en bild på bakelserna ;) Sen sjöng dom för mig på spanskan ^^

Ikväll väntar Trollhättan och tapas :D ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Amanda Andersson

Grattis Grattis Sötis!!

2009-03-03 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0