betydelsefullt

Man lever sitt vanliga liv, utan att stanna upp och tänka på alla som är där för en, ställer upp för en och bryr sig om en! Jag och Johanna låg och prata om det i lördags, att man inte säger "jag älskar dig" till sina föräldrar, syskon, alla nära och kära som man fasktiskt älskar.  Jag är iaf sparsam med dom orden till min familj. Får orden mer värde om man inte säger dem som en avslutningsfras vid varje telefonsamtal? Kanske, men det betyder ju inte att man aldrig ska säga det.. Jag säger till Johan att jag älskar honom men varför inte till mina föräldrar? Fast man kanske inte behöver det, jag vet att dom alltid finns där för mig..

Man ska tänka på dom som betyder någon för en och försöka visa uppskattning! Det kan vara jätte svårt, det kan till och med kännas konstigt. Det är också värt att tänka på vilka som inte gör dig gott, vilka som får dig att må bra eller inte. Det är nu man börjar märka vilka som är där för en på riktigt.

Ta vara på de som betyder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0