vem vinner?

Jag måste få ett stopp på allt småätande, godis, chips eller kakor stoppas i min mun konstant!! Inte för att jag kommer bli tjock eller nått sånt dumt men för att jag är sjukt beroende av socker. Jag skojar inte när jag säger att jag efter en dag utan godis, chips, fika eller liknande känner suget!! Så det var min ide att ha ett vad nu i sommar om att sluta med allt sött. Det är lättare att hålla det om man tävlar mot någon, annars blir det liksom "ähh, en dag gör det inget om jag äter, ingen bryr sig ändå.."

Så under sommarlovet ska jag, Sofia & Johan ha en tävling.
Inget Godis, chips, fika, läsk eller glass!
Det kan låta som en enkel grej men tro mig, det kommer det inte bli.
Vi är helt seriösa!!!
Håll tummarna (Y) hihi!



Kommentarer
Postat av: sofia

meen shiit, glassssss vill ha <3

2009-06-22 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0