senaste dagarna ...

hejhej!
De senaste dagarna har jag haft så mycket för mig så har knappt suttit vid datorn.  I söndags kom Johan hem så kunde jag inte slita mig från honom!! I förrgår va det skola och sen vidare till bal :D och igår var det brännbollsturnering, ridning och massage!

Underbart att Johan är hemma och vi hade det trevligt på balen. Alla var jätte fina, maten var god och så också stämmningen. Sista dagen i skolan hade vi brännbollsturnering. Jag hade en super goo dag med kycklingsallad, brännboll och sool !! Tyvärr är det inte lika soligt idag när studenterna går ut :/  Vi får hoppas att det klarnar upp! Nu ska jag iaf lägga upp några bilder från balen sen blir det fix inför dagens student.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0