tagit ut sommaren i förtid

Idag har jag vart så glad!! Anledningen ser ni i bilder i inlägget nedanför. En riktig sötnos kom till världen i natt och att få se henne det första jag gjorde i morse gjorde mig så glad. Det är inte min fölis men den är hemma hos mig i vårt stall. Jag ska goosa med den så den blir riktigt riktigt mysig!

Gött med bara tre lektioner idag och sen hem. Anna-lotta, Linus & Natalie kom hit efter skolan och plugga kemi. Det blev väl inte allt för mycket gjort, blev mest prat om storlekar, hermafroditer och annat snusk!! Men det va skoj iaf ;) Hoppas det går bra imorgon, det är j*vligt avgörande för mitt betyg!

Asså jag tror att jag har tagit sommarlov i förtid. Det har blivit sent varje dag och jag känner inte för att gå till skolan. Jag vill bara göra vad jag känner för, inte behöva passa nån tid!! Men det är ju faktiskt inte sommerlov än, en vecka kvar sen är det slut. En vecka, kom igen nu!!!

Dags för dusch, sen måste jag sova! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0