student!

hejhej!
Idag har jag vart på dressyrtävling i Grums, jag är nöjd med mina ritter. Synd bara att det är enstaka procent som fattas för placering. Ikväll ska vi fira Jennie som fyllde 18 år igår. Grattis på födelsedagen och att du klara teoriprovet :D

Jag tänkte visa bilder från igår när jag var på student i Vänersborg. Var på två mottagningar efteråt, fatta om jag var mätt eller? Man vill inte vara otrevlig och tacka nej så man stoppar i sig tills det sitter uppe i halsen. Men gott var det så jag ska inte klaga ^^






Kommentarer
Postat av: Heidi

fy fan vilken ful bild. det var det fulaste jag sett!!!!! snälla TA BORT PETRAAAAAAAA

2009-06-06 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0