my day

Vilken låååång dag! I skolan hade jag fyra lektioner. Planerade även lite inför kommande uppdyk. Btw; Är det olagligt att vara i rondeller? Efter skolan var jag på jakt efter studentpresent till Johan. Det är inte det lättaste alltså.. Till tjejer finns det massor att köpa men så fort man ska köpa till en kille så blir det svårt.. När de tar studenten så vill man ju ge ett minne, inte en T-shirt som används tre gånger och sen aldrig mer liksom. Aja, jag har iaf ideér men det är ju dumt att avslöja för antagligen kommer Johan läsa detta ^^ När jag kom hem blev det kemi-plugg varvat med klipp&klist i mitt fotoalbum :) Vid sex-tiden kom Linn, Maud och Pelle hit (mammas syster och hennes fam.) Trevligt trevligt att träffas !! När värmen började avta vi halv nio stack jag ut och red, gick skit bra :D

Nu ska smörja in mig, lägga mig i sängen och sova! Skolan börjar inte förrän 11.30 imorgon. Wiho!! Så Linda kommer på fika. Sov gott allihopa! Puss&kram





Kommentarer
Postat av: julia

härligaste grebbestads bilden på dig och mig där =)

2009-06-02 @ 17:01:53
URL: http://johanssonjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0