längtar till helgen

Dagen har bestått av skola, ridning. plugg och träffa Sofia. Just nu pluggar jag det sista inför morgondagens matteprov. Snart är det grillad lax :)

Okej, imorgon är sista provet!! Ska ge allt och sen göra mig välförtjänt av sommarlov. Gud va jag har pluggat dom två senaste veckorna, helt sjukt! Men om man som jag siktar högt måste man vara med från början och inte slappa till sista året på gymnasiet och då komma på att ; shit, jag kommer nog inte in på den utbildningen jag vill. Synd för mig!

Imorgon är det studentfirande i Vänersborg men viktigast av allt är att min bror Adrian kommer hem från Umeå :D På lördag är det tävling och Jennies 18-års fest. Söndag kommer Johan hem från Rhodos. Jag längtar till helgen !!!!!!

Nu är det mat! Pussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0