glad!

Fick hem mina betyg i måndags. Har två vg och resten mvg, jag är riktigt nöjd och ska försöka hålla mig på mitt nuvarande snitt som är 18,67! Att jag fick vg i engelska känns sådääär eftersom jag var så  jäkla nära att få högsta betyg men däremot är jag sjukt glad för att jag lyckades få vg i kemi. Så det får änna ta ut varandra, tänk positivt!! mmm, det känns så skönt att få betalt för de arbete man lagt ner. De planerade kurserna kommer ju bli annarlunda eftersom jag & natalie ska byta till samhäll. Det ska bli skitskoj faktiskt.


;D


Jag & min goooaste Natalie dumpar NV och byter till SP ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

wohoo, sp;D (Y)

2009-06-25 @ 12:55:27
Postat av: Anna-Lotta

buhuhu ;( snyf* (´fett bra betyg föresten!)

2009-06-25 @ 19:33:38
Postat av: Natalie

Grattis till betygen! :) huhu ja i höst dissar vi kemi och allt vad det heter (Y)

2009-06-28 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0