gbg med älskling

Hejsan!
Idag har jag haft en goo dag i Göteborg tillsammans med Johan och hans syster Malin. Kom ner med tåget vid halv 12 och började gå i affärer. En av de första affärerna blev HM, där inhandlade jag en badbräkt från Matthew Williams kollektion för HM, (fatta va jag tycker den är snygg & hur länge jag velat ha en sån!!!), ett par skor och ett linne. Sen käka vi luch, blev lax och färskpotatis på uteserveringen. Sedan köpte jag även "volympuder" från Osis, det är skit bra men jag har aldrig orkat lägga pengar på det. nu fick jag den till typ "kampanjpris" för 129, ord. pris är runt 200 kr. Sen blev det ett väldans letande efter det jag egentligen var ute efter: höga skor som kan användas till vardags. Vi kollade nog i varenda skoaffär utan större framgång. Jag hittade ett par på Hm, men självklart fanns dom inte i min storlek. Innan jag och Johan åkte hem tog vi en grillad kycklingbaguett på espresso house, mums! PÅ hemvägen var tåget en halvtimma försenat, mindre mums :/

Min johan är bäst <3


Linne H&M 99;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0