chill i a-lo stuga

Idag har jag och natalie hälsat på a-lo i hennes sommarstuga. Vi tog min moped dit och hittade tillslut, undefär så va det faktiskt för vi hamna lite var stans innan vi nådde fram. Vi var på Dalbergså camping, på nån okänd gård och sist men inte minst på en stor åker med typ 1 meter högt gräs. Asså vi höll på att skratta ihjäl oss, vägen blev liksom mindre och mindre, tillslut kom vi till dendär åkern och där stod vi, hahaha! Vi stuttsa fram där bland det höga gräset!

Under dagen har vi njutit av det fina vädret (jag känner hopp om lite sommarväder nu i veckan och möjlighet att åka till stugan, jippie!). Vi gjorde även paj och tjatade en hel del ;) kul att träffas igen, är ju så van vid att träffa dom varje dag i skolan!  Tur att jag fick en mysig dag med er <3 pusss!


där fick jag er allt ;)

hahah, fan va gooa ni är <3

<3<3<3

paj :D

Kommentarer
Postat av: Natalie

Bästa dagen på länge:) Btw, snygga bilder haha! <3

2009-06-22 @ 01:10:18
Postat av: Anna-Lotta

superrolig dag! tack så mkt :) snygga rumpor!

2009-06-22 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0