090603

Idag hade vi uppdyk i skolan. Ska visa bilder (tog dom av Theres, hoppas de va okej ^^). Vi var iaf i rondellen och hade bad/sommar-tema. Vi hade sjukt kul!! Resten av dagen hade jag prov och inlämningar varje lektion. Det känns som allt går bra. Svenskan & Kemin är jag riktigt nöjd med, engelskan är jag lite osäker på hur det gick... Efter skolan har jag fixat presenter till student och 18års kalas och kunde inte låta bli att köpa en tröja till mig själv. Småblommig, lila med djup rygg :D Ridit har jag också gjort. Nu ska jag dra mig till Rådahallen, basta & sola! Ha en bra kväll allihopa. pusss!

Förresten! Prata med Johan förut. Han har det jätte bra. Det var skönt att få höra hans röst. Vi har bara sms:at under veckan men idag ringde jag :) saknar honom! Jag vill liksom vara med när han har roligt. Igår tex hade dom festat till kl sex på morgonen och haft världens roligaste kväll typ. Jag kan inte annat än vara avundsjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0