me and my job!

Det är tio minuter kvar på min första arbetsvecka och Emma (min bitchiga arbetskompis varts trosor har åkt in i rumpan hela dagen) är desperat efter ett nytt inlägg i min blogg eftersom hon inte har nån fritid och måste ha något att göra! 

Jag har jobbat 1 vecka av 5 och jag tycker synd om er som inte trivs med ert arbete eller era arbetskamrater. Min första vecka har gått sjukt fort! Jag trivs super med mitt jobb och med alla sjuka människor som jobbar här :D För det första har jag jobbat här i pappas affär ett bra tag och därför känner jag mig inte helt lost. För det andra så är det skojiga människor jag jobbar med. Jag får faktiskt säga att det är rätt kul när vi som jobbar här bitchar mot varandra och är allmänt tykna. 

 Under en veckas tid har vi hållt på med en beställning från Nelly.  Jag köpte mig ett par leggings, skor, present till Klara och armband! Det var Emmas fel att det tog sån tid, hon har ju beslutsångest och sprang iväg så fort vi skulle skicka iväg beställningen. 

Det har vart riktigt dåligt med inlägg men jag jobbar till sex, sen rider jag och äter mat och sen sover jag typ. Så ser mina dagar ut men jag har det kul som tur är ;) Jag får väl lägga in lite vulgära bilder så Emma har något att göra! 

Det var allt för mig.
Ha en bra helg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0