framsteg!

När man gör saker i livet kan det ju vara trevligt att se en utveckling. Att man har lyckats med något! Då blir det roligare att fortsätta vidare och vilja utvecklas ännu mer. Ett tag nu har det kännts som om det tagit helt stopp med ridningen, vi har liksom stått still. Och efter ett tag blir det liksom tröttsamt!! Men ridning för mig är en del av mitt liv, så jag ger ju inte bara upp, slutar mata hästen och låter den dö. Utan jag har fortsätt men nu kände jag verkligen behov av lite framsteg för tålamodet börjar ta slut!

Jag ska ju till Norrköping den 30 juli på connemara sm och då måste jag f*n träna! Det är bra att sätta upp sina mål så man har något att se fram emot. Men hoppningen har ju inte gått allt för bra, eller jag har typ knappt hoppat så inte så konstigt.. Idag ringde jag hit Lovisa, en tjej jag känner genom ridningen. Hon är orädd och har alltid bra tips och idéer! Och idag hoppade jag 1 meter vilket jag inte gjort på typ ett år!! Jag vill verkligen men jag är så jävla rädd så jag håller mig till dressyren. Men nu ska vi bannnnemej träna!!


Kommentarer
Postat av: Amanda Andersson

Lycka till den 30 juli då!!!<3

2009-07-19 @ 17:52:14
Postat av: hanna

Vet sj hur det är att vara rädd för att hoppa... Men det är bra att du gör framsteg! Lycka till på sm! :) <3

2009-07-19 @ 23:28:08
URL: http://trolllungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0