Var det bättre förr?


tjooho !

Det va så att Maja, 6 år, ringde mig förra veckan.
"Petra kan vi leka idag?"
"Nej tyvärr Maja, jag har Johanna här nu.. men en annan dag, så kan vi leka längre?"

Och idag hade jag inget planerat så jag ringde henne !!

Så denna dag har jag tillbringat med Maja 6 år och Måns & Gotte , 3 år :)
Så sööööta så jag dör!
Memory & alfapet va ett tag sen jag spela.
jag älskar att göra sånnadär barnsliga saker ibland ^^
Sjöng singstar med Emma som bara den, skojskoj!


Va det bättre förr kanske???
För min del fanns det en hel del som var mktmktmkt bättre förr.
Som att Linda fanns här varje dag, det var det bästa!!
och just att man bara va, slippa allt skitsnack som kommer när man blir äldre.
Så är det faktiskt lite tomt utan Adrian, han är ju så himla långt bort!!
Ingen bror att retas med eller typ zappa framför tv'n ihop med..

Men idag har jag ju Johan, eget hus & massa andra underbara grejer.

Jag har även roliga saker som väntar, tex Idre- vilket jag läängtar till!!
Jag måste liksom ha något fråmför mig, allt blir så mkt roligare då.

 <3 Petra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0