Onsdagkväll :)

Nu sitter jag hemma hos Johan :)
han duschar och jag fixar lite med bloggen.
bloggen är helt kenpig, jag uppdaterar o grejar men sidan är alldeles vit och tråkig..
Syns min blåa bakgrund & bilderna med Affe för er?

Igår blev de sex and the city filmen & godis hemma hos Linda.
så jävla kul när charlotte skiter sig i brallan xD
asså älska den filmen & älska (nästan) alla kläder!!

Ha en fortsatt bra kväll, jag ska kolla på Made in Sweden som börjar kl 21 på tv4!!
Flipp eller flopp?? Hoppas idoljuryn har lyckats få fram något bra..
puss&kram!





Idag har jag och Johan vart tillsammans i 7 månader :)
7 underbara månader och jag är så kär i dig så jag skulle kunna äta upp dig!! Du ger mig så otroligt mycket kärlek och glädje, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra..

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0