idre 09 !!!

Jaa, då var Idre-resan över. Jag har haft jätte skoj och alla har vart super trevliga :) Resan upp gick bra men jag var ju helt borta eftersom jag var tvungen att ta åksjuketablett. Man blir verkligen jätteslö utav dom tabletterna, det kan jag bevisa när jag säger att jag nästan somna i Balder då jag tagit  två sånna tabletter ^^

Var framme vid 3 tiden, checka in i stugan. Lagade mat, batsa och hade de gött :)

Fredagen blev det skidåkning, backarna var fina men blåsten började komma och så gjorde snön. After ski kl 15 och sen några åk på kvällsåkningen, mkt bra (Y). På kvällen blev de fest'ing, jävligt nice! Sen blev det utgång till Utsikten, men surtanten släppte inte in mig så det blev hem & basta istället ^^ tur att Johan va så snäll och följde med hem ;)

Lördagen var blåsig och snöig, skidåkningen gick sådär.. Men vi åkte allt endel allihopa :) Alla utom Niklas, han kom inte ens ur stugan, bakfyllan tog alldeles för hårt..haha! Rebecka fyllde 19 år så det firades med skönsång och marängswich. Kvällen bjöd på discobowling. Ingen totalseger för min del direkt men jag vann iaf över älsklingen ;)

Hemresan började inge vidare. En av bilarna körde ner i diket och fick dras upp av bärgarbilen. Sen flöt det på bra :) Synd att vädret inte va så jättebra men annars var umgänget jättetrevligt, maten bra och boendet var suveränt!

Här kommer massa sköna bilder från resan:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0