HM

HM katalogen är farlig, farlig för plånboken!
Det finns så sjukt mycket fina saker och till bra priser. man tänker att "den kosta inte så mycket" men så plockar det på ändå..  Speciellt Sale-sidan, mycket grejer till sjukt låga priser. Jag har beställt en del grejer, men såklart hittar jag något nytt varje gång jag besöker hemsidan !! Detta är vad jag har beställt, hitills ^^





Nu är det läggdax, jag kommer nog drömma om kärlekskaka och alla möjliga bakverk för det känns inte som jag har gjort annat än att baka ikväll.. Godnatt allihopa! Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-20 @ 15:07:18
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0