Hårboll!

Hejhej!

Onsdagar framöver kommer vara riktigt jobbiga, 6 lektoner, ingen håltimma!!
Idag hade jag knappt ingen lunch heller för jag, Anna-Lotta & Geraldin skulle intervjuas av tidningen Fotnot om indviduellavalet Dans, vilket är med Teresia Björk. Först prata vi om utvecklig, mognad som person och olika syner på dans osv. När vi trodde att allt var klart ber fotografen oss att vi ska improvisera med håret (????) så hon kan ta några bilder. Asså det var nog det mest konstiga & pinsamaste jag någonsin gjort!! Det var ju lunchrast och jätte många såg oss när vi stod där och flaxa med håret. Sen sa hon att vi skulle ställa oss ihop och typ sätta varandras hår i varandra (???) asså jag kunde knappt hålla mig för skratt, fattar ni att vi såg ut som värsta hårbollen? Ja herregud, man får vara med om det mesta!! Tårarana bara rann efteråt när vi liksom kom på vad fan vi hade hållt på med & hur otroligt fula vi måste sett ut !

En annan grej idag var när Magnus skulle uttrycka sig om vad han tyckte om bananer. Magnus lider av bananfobi och hatar därmed bananer. Så säger han: Asså jag klarar inte av varken smaken, konsistensen eller utseendet! hahaha, det är inte många här i världen som stör sig på en banans utseende ;)

Nu ska jag packa det sista inför imorgon. kl sex kommer Fredrik och hämtar mina skidor och sen åker jag till Johan och sover där :) Hörs om några dagar, då jag hoppas att jag har massa skoj att berätta :D

Puss&kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0