Puss på posten !!

Idag var det riktigt kul att gå till postlådan. För idag innehöll den nämligen alla mina kort som framkallats + nya CHIC-tidningen :D Nu väntar jag bara på sminket från FACE, beställningarna från HM och sportväskan ;)

Det var däremot inte lika kul när jag hoppa av bussen och inser att Affe är bort från hagen !! Efter en stund ser jag Affes huvud kika upp över staketet, han har rymt och står ute på åkern :O ingen ide att springa mot hästen som om hela världen håller på att rasa utan om man tar det lugnt så är det större chans att dom inte springer iväg.. Så jag gick långsammt fram och fick allt tag i honom. Senare såg jag hovmärken på trädgården, så han har nog kikat runt en del..

Ikväll blir det talangjakt i Ed tillsammans med mamma , lova & anne ^^ vet inte riktigt vad det bjuder på men det blir nog bra. Puss & kram Petra !


Kommentarer
Postat av: emelie

älskvärt kort,

gangstrar hänger i lindstorp skylten

2009-01-28 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0