planning 3/3

Jag funderar lite på vad jag ska hitta på när jag fyller år. Det är ju inte så långt kvar (1 månad) så det är nog dags att börja tänka.. Nu när jag har eget hus har jag möjligheten att ställa till med något festligt, vem vilka ska jag bjuda? Det är alltid någon som kommer i klämm.. Har haft kalajs varje år, så varför sluta nu? Det är ju jätte trevligt med kalas, så får man träffa alla nära och kära- på samma gång! Jag fyller 17 år, vilket inte är särskilt speciellt- just därför kanske man ska göra det speciellt? ^^

Eller varför inte ha girls only med sex-kväll? det vore coolt! Be någon komma hit och visa massa roliga saker. Har hört många som vart på sånt, det verkar ju skit skoj! jag får fundera på detta ;)

Men jag har nog betämt mig för vad jag vill göra på "den riktiga dagen". Det finns en underbar resturang i Trollhättan som heter Meza, där man kan äta tapas. Jag älskar tapas! För er som inte vet vad tapas är så kan jag kort förklara att det är spansk plockmat, man betsäller in massa olika smårätter och njuter så länge de varar :) Till den resturangen vill jag iaf åka.

http://www.restaurangguiden.com/ovr/trollhattan/meza/valkommenRG.aspx



Kommentarer
Postat av: Klaaara

Sexparty!

2009-02-02 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0