ledig!

Godmorgon!

Idag är en bra dag eftersom vi är lediga från skolan! Det kunde inte blivit bättre med tanke på att vi kom hem igår från Idre.
Så idag ska jag ut och rida medans det är ljust, fixa med kemiuppsatsen, beställa klipptid ( lär ju få klippa bort typ 15 cm eftersom jag klippte mig senast i juni ;o ) och  försöka kolla upp alla tävlingar under våren och anmäla mig.

Ponny-allsvenska div 1 börjar närma sig och vi är fortfarande på jakt efter en c-ponny som kan vara med. För i år ska vi få ihop ett lag !!! Målet jag har när jag tränar med Affe är ju div 1 så om det inte blir av känns det bara värdelöst! Jag ska kämpa för att detta ska bli så bra som möjligt och jag ska göra det med tanken på Linda och Tonix. Meningen är att vi ska kämpa tillsammans och nu när ni inte finns här längre så ska jag iaf tänka på er...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0