KP's Secret


Äntligen äntligen fick jag träffa min Klara!
Den lyck-osten kom nyss hem från Florida & visade mig helt otroliga bilder från resan.
JAG VILL TILL FLORIDA!!
Vi käka god räkmacka & prata natten lång :)

Jag fick världens underbaraste, sexigaste, most wanted julklapp ever !!
Två par trosor från Victoria's Secret :D Överlycklig!
Och denna klapp låg dessutom inpackad i universums sötaste ask.
TACK TACK TACK KLARA!







Klara är en underbar människa som jag kan prata om Allt med!
Ingenting är pinsamt eller fel.
Vänner som Klara är svåra att hitta.
Hon är guld värd för mig <3


Kommentarer
Postat av: klaradenrara

Älskar dej mitt hjärta<3<3

2009-01-05 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0