Från den ena dagen till den andra.


hejsan :)

Vi människor är alla väldigt olika. Jag är en väldigt social person och älskar att umgås med både bekanta och obekanta människor! Det märktes igår, jag var så pratglad så mina läppar nästan sprang ifrån mig. Jag prata och prata och prata, HELA TIDEN! Men idag, knepigt nog, är jag så trött & orkar inte va social för 5 öre.. Så därför har min kväll vart perfekt, jag har inte pratat med någon de senaste 5 timmar och har suttit i mjukiskläderna alldeles för mig själv, inkurad i en skön filt och bara njutit av att mitt enda sällkap har vart mina två katter. Jag har plockat ihop 95 bilder till framkallningen och funderat på massa saker som jag aldrig hinner tänka på annars..

Detta är min kväll i en enkel bild:



Godnatt allesammans, sov gott!
kramar P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0