bästa & värsta


du är en sån fin människa Linda
det gör så ont i både hjärta och själ
att du inte finns här var dag, som du brukade
det vi hade tillsammans, det var allt för mig
förr hade vi det varenda dag, verkligen varenda dag
och det värdesätter jag så otroligt mycket
men utan dig blir det så otroligt tomt
för allt vi delade var en så stor del av mitt liv
det blev alldeles för mycket att förlora
det blev bara för mycket, jag klarar det inte..
jag saknar dig och allt vi hade, mer än allt annat!!

ni kanske tycker det är jättekonstigt att jag fortfarande gråter
.. det tycker jag med, jag trodde inte det skulle bli såhär
jag trodde att jag skulle komma över det

jag älskar dig min vän
och jag ska vara där för dig
precis som du alltid vart där för mig

Kommentarer
Postat av: Linda

<3 Älskar dej!

2009-01-30 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0