100 foton 29:-


Alla som har CSN-kortet kan betälla 100 bilder från Fujifilm, allt man betalar är frakten på 29:-
Lätt att jag ska ta chansen, det är ju sjukt kul att kolla på alla gamla bilder man har framfallat. Men nu för tiden har man ju alla bilder lagrade på datorn. Och som det har blivit för mig, datorn crashat och troligtvis har alla gamla bilder försvunnit-trist! Tänk om jag hade framkallat bilderna, då hade jag ju haft dom kvar?!
Men nu ska jag plocka fram de 100 bilder som jag känner mest för, upplevelser som jag aldrig glömmer osv. Så kan man ju visa sina barn sen när man blir stor, här är min ungdom i 100 bilder :)

http://www.csn-kortet.se/rabatter_nationella.asp?nav=katalog&id_rabatt_Nationell=619&CategoryID=15&id_meny=103

tack för tipset Natalie!

Detta får mig att tänka på en historia som mamma berätta om. När hon va liten, kommer inte riktigt ihåg hur gammal, men säg 10 år. Då bodde hon i en lägenhet i Vänersborg och huset började brinna. Massor av saker förstördes! Förstå va tragiskt att förlora alla leksaker, skolarbeten, foton, ALLT !! Usch, det är mardrömmen för mig, att mitt älskade hem brinner ner!!

Men men, nu ska jag inte tänk på sånt!
Hoppas ni får en bra helg allihopa :)
Puss&kram Petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0